دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع)

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
27 شهریور 1404 سایت قدیم English
bg
واحد رسیدگی و تنظیم اسناد

معرفی همکاران:
خانم ها:
خانم سمانه فلاحی - کارشناس حسابداری

اهم وظایف:

- رسیدگی به کلیه اسناد اعم از حقوقی و تدارکاتی و عمرانی و ... و مطابق دادن با قوانین و مقررات مالی علی الخصوص آئین نامه های مالی و معاملاتی

- پیگیری و اخذ بخش نامه های مختلف مالی و به روز نمودن اطلاعات مالی جهت بررسی بهینه اسناد

- استعلام قیمتهای مختلف کالا و خدمات دریافتی از بازار و ارگان های ذیربط و تطابق دادن با فاکتورها و اسناد تنظیم شده

- بررسی دقیق اسناد مالی و جلوگیری از هرگونه تغییرات غیر معمول و غیر منطقی در ارتباط با اسناد تنظیم شده مربوطه

- اخذ لیست کسورات حقوق و غیر حقوق اعم از بیمه و مالیات از دریافت و پرداخت و بودجه اعتبارات و واریز به حسابهای مربوطه

- تحویل کسورات واریزی به واحد دریافت و پرداخت جهت تنظیم اسناد مربوطه

شماره تماس: 02632500123 - داخلی 230

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: