شنبه 30 خرداد 1394  

 واحد رسیدگی و تنظیم اسناد

***

معرفی همکاران:
خانم ها:
عليپور - کارشناس حسابداری
بهاری - کارشناس حسابداری
اینانلو  - کارشناس حسابداری
آقایان:
عبادی - کارشناس حسابداری
بختیاری - کارشناس حسابداری


اهم وظایف:

- رسیدگی به کلیه اسناد اعم از حقوقی و تدارکاتی و عمرانی و ... و مطابق دادن با قوانین و مقررات مالی علی الخصوص آئین نامه های مالی و معاملاتی

- پیگیری و اخذ بخش نامه های مختلف مالی و به روز نمودن اطلاعات مالی جهت بررسی بهینه اسناد

- استعلام قیمتهای مختلف کالا و خدمات دریافتی از بازار و ارگان های ذیربط و تطابق دادن با فاکتورها و اسناد تنظیم شده

- بررسی دقیق اسناد مالی و جلوگیری از هرگونه تغییرات غیر معمول و غیر منطقی در ارتباط با اسناد تنظیم شده مربوطه

- اخذ لیست کسورات حقوق و غیر حقوق اعم از بیمه و مالیات از دریافت و پرداخت و بودجه اعتبارات و واریز به حسابهای مربوطه

- تحویل کسورات واریزی به واحد دریافت و پرداخت جهت تنظیم اسناد مربوطه

شماره تماس: 02632500123 - داخلی 230
سه‌شنبه 31 ارديبهشت 1398   02:31:17

بازدیدها

تعداد بازديد اين صفحه: 256417
تعداد بازديد کنندگان سايت: 85848196 تعداد بازديد زيرپورتال: 1929554 اين زيرپورتال امروز: 411 سایت در امروز: 2993 اين صفحه امروز: 15