
پرسنل واحد:
خانم ولی نژاد –رئیس اداره فناوری اطلاعات سلامت
خانم ساکی –کارشناس فناوری اطلاعات سلامت
خانم آرام –کارشناس فناوری اطلاعات سلامت
خانم جعفری مهر –کارشناس فناوری اطلاعات سلامت
خانم اسدیان –کارشناس پذیرش
خانم بهاری –کارشناس پذیرش
خانم فرد ابراهیم نیا –کارشناس پذیرش
آقای قاسمی –کارشناس فناوری اطلاعات سلامت
آقای امین نژاد –کارشناس پذیرش
شرح وظایف:
1-تحویل سیستمی پرونده های دائم و موقت ارسال شده از واحد در آمد
2- رویت پرونده های دائم از لحاظ کمی وکیفی ،الصاق برگه رفع نواقص و با تماس با پزشکان جهت مراجعه به واحد مدیریت اطلاعات سلامت و تکمیل پرونده
3-ثبت تاریخ ترخیص پرونده های دائم به صورت ماهانه در پرینت های مربوط به همان ماه
4-کد گذاری بیماریها و اقدامات بر اساس کتاب icd-10و icd9-cm بعد از ترخیص بیمار تا 24ساعت
5-ارسال کدهای تشخیص های نهایی و علت فوت ها به صورت روزانه به سامانه سپاس
6-ثبت کل پروند ه های کد گذاری شده بر اساس تشخیص اولیه –حین درمان و تشخیص نهایی
7-اسکن پرونده های دائم و موقت بعد از ترخیص بیمار
8-مرتب نمودن پروند ه ها بر اساس شماره به روش ترمینال دیجیت و بایگانی در فایل ریلی و قفسه های ثابت
9-بررسی کیفی پرونده ها طبق مصوبه کمیته مدیریت اطلاعات سلامت
10-سورت و پوشه پرونده ها براسای کالر کد ینگ قبل از بایگانی پرونده ها
11-اسکن و پرینت پرونده های فوتی و تهیه نسخه پشتیبان جهت مطالعه پزشکان و مرکز در خواست کننده با نامه کتبی و تایید شده
12-اسکن فرم 115 و ثبت اطلاعات بیماران تصادفی در سامانه تصادفات
13-ثبت مرگ بیمارستانی به صورت روزانه در سامانه مرگ و میر
14-تشکیل پرونده جهت بیماران دیالیزی
15-رسم نمودار تعداد پرونده های دارای نقص مربوط به پزشک جهت گزارش به واحد مدیریت
16-رسم نمودار و جداول آماری به تفکیک بخشها شامل آمار رضایتی ها گزارش به واحد مدیریت
17-ثبت تاریخ ترخیص پرونده ها ی موقت به صورت ماهانه در پرینت های مربوط به همان ماه
18-فایل پروند ه های موقت در زونکن های مربوطه
19تشکیل کمیته مدیریت اطلاعات سلامت به صورت ماهانه
20-فایل پروند های یونیت (بستری مجدد)
21-پاسخگوئی به ارباب رجوع جهت نامه های پزشکی قانونی –کلانتریها –نظام پزشکی –کمیسیون پزشکی –بیمه گریها و سایر ارگانها
22-اسکن پروند ه های مربوط به تامین اجتماعی جهت ارسال به دفتر رسیدگی اسناد به صورت ماهانه
23-پاسخگوئی به نامه های ارسالی به واحد مدیریت اطلاعات سلامت با سیستم MIs
23-تهیه لیست پرونده های ارسال نشده به واحد مدیریت اطلاعات سلامت و گزارش به مدیریت محترم
24-گزارش گیری بیماریها برای تحقیقات و همکاری با پزشکان در انجام طرح تحقیقاتی
25-گزارش گیری خطاهای سپاس به صورت روزانه و پیگیری و رفع نقص خطاها
26-همکاری با بخشها جهت ارائه بیماریهای شایع مربوط به بخش جهت بهبود کیفیت
27-ثبت برنامه پرسنلی در سیستم MIS به صورت ماهانه
28-تکمیل سامانه آواب و ارسال اطلاعات به معاونت درمان دانشگاه
29- ارسال اطلاعات آماری به صورت ماهانه به معاونت درمان دانشگاه
30-تهیه و ارائه برنامه عملیاتی ،شاخص ها و فرآینده های واحد مدیریت
اطلاعات سلامت هر سه ماه یکبار جهت ارائه به واحد بهبود کیفیت
31-نظارت بر بستری بیماران و کنترل خطاهای سپاس مربوط به واحد پذیرش
شماره تماس: 02632500123 - داخلی 349
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: